2015 став знаковим для бренду Renault в Україні. У своє 15-річчя компанія «Рено Україна» досягла солідних результатів. Широкий модельний ряд, що здобув довіру, конкурентні ціни та професійна дилерська мережа допомагали досягати успіху в 2015 році.

Renault

Лідерство на автомобільному ринку

 За результатами* 12 місяців 2015 бренд Renault:
• №1 на автомобільному ринку (з часткою ринку 10,1%).
• №1 в комерційному сегменті (з часткою ринку 21,4%).
• Автомобіль Renault Logan №1 в автомобільному рейтингу моделей.

• Автомобіль Renault Dokker №1 в сегменті комерційних авто.

 

Успіх компанії став можливим завдяки гнучкому підходу в управлінні бізнесом, високій якості продуктів Renault і професійній дилерській мережі.

У 2015 році в Україні була презентована нова модель Renault Captur на найбільшій модній події — Ukrainian Fashion Week, яка відбулася в жовтні. На території «Мистецького Арсеналу» функціонував модний стенд Renault, де відвідувачі змогли познайомитися з автомобілями Renault Captur і спеціально розробленими колекціями одягу молодих дизайнерів. У січні 2016 р. почнуться продажі цієї моделі в дилерській мережі Renault

Компанія Renault в Україні вперше стала офіційним партнером одного з найвідоміших українських футбольних клубів — «Динамо» Київ на сезон ігр 2015/2016 р. Як сказала Голова Правління “Рено Україна” Яна Міненко: “Футбол — це командна гра, яка близька за духом нашому колективу. Саме завдяки спільним злагодженим зусиллям ми можемо досягати видатних результатів”.

 

Довіру бренду висловили як приватні, так і корпоративні клієнти. Так, бренд Renault збільшив свою присутність на корпоративному ринку. За результатами роботи за 12 місяців 2015 р. Renault завоював лідерство в корпоративному сегменті з часткою ринку 16,4%*. Такі результати були досягнуті завдяки великим корпоративним угодам.

Також корпоративні та приватні клієнти обирали комерційні автомобілі Renault частіше, ніж комерційні автомобілі інших брендів. У результаті бренд завоював перше місце в комерційному сегменті з часткою ринку 21,4%*.

Тенденції на українському ринку є продовженням європейських трендів. Автомобілі Renault вже 18 років поспіль є маркою №1** в Європі в комерційному сегменті (до 3,5 т). Якість і надійність комерційної лінійки Renault повністю відповідають потребам європейських клієнтів.

Намагаючись бути ближче до клієнта, компанія “Рено Україна” запустила серію соціальних проектів: «MASTER добрих справ», а також проекти по збиранню книг, речей і взуття.

У проекті «MASTER добрих справ» провідна роль відведена спеціально підготовленому фургону Renault Master, який бере участь у соціальних акціях. Дана екологічна ініціатива реалізується спільно з проектом «Україна без сміття», який пропонує рішення для сортування сміття в умовах офісу і квартири.

 

Намагаючись бути ближче до клієнта, компанія “Рено Україна” запустила серію соціальних проектів: «MASTER добрих справ», а також проекти по збиранню книг, речей і взуття.

У проекті «MASTER добрих справ» провідна роль відведена спеціально підготовленому фургону Renault Master, який бере участь у соціальних акціях. Дана екологічна ініціатива реалізується спільно з проектом «Україна без сміття», який пропонує рішення для сортування сміття в умовах офісу і квартири.

 

Renault Finance

Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції також завдяки власній кредитній програмі Renault Finance, яка була запущена в 2008 році. З тих пір більше 18 тис. клієнтів скористалися вигідними умовами цієї пропозиції.

Бренд Renault першим на українському ринку розробив власну програму кредитування зі ставкою 0%. Завдяки цій програмі були зроблені максимально привабливі умови для придбання автомобілів європейської марки.

У 2015 році компанія Renault в Україні розширила сервіси власної кредитної програми Renault Finance і запустила нову пропозицію «СЕРВІС В КРЕДИТ», яка дозволяє кредитувати послуги сервісу та ремонту автомобілів, а також придбання автомобільних запчастин і аксесуарів.
*Дані Auto-Consulting за 2015 рік.
**Дані ACEA (Європейська Асоціація автовиробників) за 2015 рік.